30 October 2011

opps ! payudara panjangkan usia lelaki?

Hi back ,bape kali hi la kann ? *suke aty aku lahh ,blog aku kann*
suke nokks title kat atas tu ? jangan nak suke sangat yek xD *guling-guling*
okay , aku sendiri pun tak berape nak caye bende nih . ta tau lah betul ke tak ,sahih atau tak.
Wallahhualam . Just nak share dgn korang jea sygs2 ku .
kalau nak tengok jelas,sila klik pada gambar yek .



seronok takk pade cik abang2 kat luar tu ? ehh kejap ehh , tak semua nya ohkay .
korang yang belum kahwin jangan menggedik bagai nak test okay. =='
aku lepuk hang semua satg  baru tao . *warning*
Pada yg dahh kawen , tak yah la g gym ehh pas nih . tenung bini puas2 yek xD
pade yg pompuan tuh ,jangan lahh menambahkan lagy dosa2 yg ade ekk pi dok try bg bf tengok , konon nak bagi bf panjang umor bagai . yg dah nikah je tao :p
amaran : segala isi kandungan post ini tiada kaitan dgn yg hidup atau pun yg dah meninggal dunia :)
kepala aku pun dahh berat sebab sepanjang malam online *gediks taknak tido*
itu saje . bubye uols !

nota nyza daud : tak perlu kot tengok2 , buat malu jek .*hiks*

with love~>
 nyza daud

No comments: